dagen.

hejhopp:)
Idag blev det faktikst skola iaf fast jag inte trodde det.
Dock blev det bara skola tilld 12 sen blev det sjukhuset och  ta ögonbotten bilder, men allt var bra sa dom osv:)
Det var faktiskt riktigt äckligt att få dom där dropparna som hon droppa i mina ögon, jag började se jätte suddigt efter en halvtimme. Och ljuset från den där maskinen jag var tvungen att kolla i var häääsmkt jag lovar ;o
Hade helt ont  i ögonen när jag kom hem..

När jag väl kom hem så somnade jag direkt, riktigt häärligt ;D
Sen vid 6 eller ngt körde min käre broder in mig till totte :) Äkta kul att åka med min bror ;D
Åkte faktikst pulka i dag (A) Med totte och hans lilla syster fett kul ändå alltså ;D
Jag har verkligen börjat gilla snön och jag har to,m fått julkänsla  wiiie, det var på tiden typ :P
Känner mig som ett litet barn när jag är ute i snön (a) haha.

Jag kan även passa på att berätta att jag har typ gått och blitt små kär i en kille från Malmö stad (a)
Han e typ världens underbaraste kille:) Johanna är glad igen ;D

Pussar ;D <3


Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

HEJ! Är du sugen på att vinna fina priser? - Då ska du besöka min blogg och vara med i mnina två senaste tävlingar där du kan vinna en fräsch, snygg & skön tröja. Du kan även vinna länkning på minn blogg. Ha det bra.

KRAM!

2010-12-01 @ 21:37:50
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0