Godmorgon:)

Jag vaknade typ nyss, rätt härligt att gå upp " tidigt" ändå.
Det ser ut att bli fint väder idag *happy face* Dock är det lite kallt ute  typ 4-5 minus grader.
Men skit i de :P För dagen ska spänderas med underbara Alexandra på ett tåg till Malmöe sen blir att gå på stan där och så sen blire att träffa Andreas ;$
Jag hoppas verkligen att tågen går som vanligt och att det inte är några förseningar och sånt skit.

Åh jag kan ju passa på att berätta att jag ska färga mitt hår snart :)
Dock ska dt inte bli så stor skillnad, eller ja jag ska färga det lite mörkare " slingblondt " hoppas på det bästa jue :)  Jag är liksom rätt trött på "Fjortisblondt" nu (a)

nej nu ska jag ut om med mamma sen blir att fixa sig ovh sånt :)
Vad ska ni alla andra göra i dag ? :)
Kommentera gärna :)Puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0