Torsdag.

Dagen idag har varigt riktigt chill faktikst :)
vakande vid 2 när alexandra skulle åka hem, jefla bög e hon :( men men.
När pappa väl kom hem blev det ut med honom i snön lite ( jag vet att jag e lite smått barnslig ibland )
sen blev det att umgås med mamma och pappa för mamma fyller ju faktiskt år idag, Grattis igen lilla mamma :)
Sen blev det ut med hundarna och pappa i snön, så söta hundar Christians tjej har dom verkligen älskar snö, om ni inte redan visste att det är sjukt jobbigt att springa i snö så kan jag ta och berätta det för er  xD

Sen blev det in och spela och även lyssna på julradio så klart (A) älskar verkligen jullåtar ;D
Och nu har jag nyss varigt ner och duschat så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Andra avenyn ( för jag somnar bäst till det )
.......................................................................................................................................
.....,...
Så här ser jag ut för tillfället :)

........................................................................................................................................
Nej puss på er mina så hjärtegull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0