04.33

hallåja :)

Här sitter jag typ halv vaken & sånt (yy'
Egnetligen vet jag inte vad jag gör uppe klockan ärju trots allt 04.33 ;oo
men jag tror att det har med att jag somnade vid 8 i går kväll, skulle egentligen ringa älskling igen men jag somnade ^^ Förlååt älsk ♥
Men till baka till nuet :) Just nu sitter jag & snackar med Andreas Bäästiiix på msn, skoj skoj :)
Mäst för att han e jäätte snäll & stor (aa' ( iaf större än mej ) haha :P
& måsste även berätta att han inet har sovigt i natt & det är skola om några timmar, & han vill egentligen inte åka till skolan för att det blåååser så mkt så bussen kanske kör av vägen men vi kom fram till att han får hålla i sig så funkar det (yy' haha Morgonhumor fhunkar det med ;D


Nej nu ska jag faktikst försöka sova lite (aa' Iaf till halv 6
sen gå & duscha & fiixa mej & sånt mys  fallifall det kulle bli skola (yy'


Kommentarer
Postat av: Emma (:

shit, hur orkar du va uppe så länge när de äe skola ? :pp

2010-01-12 @ 17:19:26
URL: http://eeemmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0