27 Januari

Skola i dag som vanligt, urkasst^^
Ungdomsmottagningen vid 1 gjorde lite tester & så, får svaren om en vecka (yy' Hoppas på det bästa.
Belv hämtad av mamma på sjukhuset.Åkte hem fixade lite med tårtan (marängtårta)
sen nu sitter jag här , ska snart ringa farmor & tacka för kortet :)♥

Sen ska jag väl käka middag med mamma & pappa trevligt trevligt.
senare vid sju kommer Johan Karl & christian (yy' & även min älskling Julia :)
Då blire att kränga kakor & tårta & få lite presenter ^^ Jobbigt men ändå kul på något vis :)
änså länge har jag fått en Hello Kitty tidning av julia & rosor av mamma :) Tackk för det ♥

Ni får hålla utkik efter fler inlägg under kvällen , för det lär antagligen dyka upp några :)
Pussar ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0