Blåsigt värre.

Hejj, alla bloggläsare :)
Här sitter jag pigg & vaken.
Visserligen har jag varigt vaken sen 06.23 men men sånt är livet ibland. 
 
Sov första natten ensam i mitt nya rum inatt, det vart riktigt mysigt kan jag säga (aa'
Fast att höra hur det blåste utan för skrämmde mig lite, men att veta att det förmodligen inte blir någon skola för min del i morgon fick mej att piggna till :)
För blire ingen skola kan man ju alltid försöka sova lite längre, fast vilket jag vet inte kommer att gå för att jag har vänt dygnet totalt ^^
Men men idag blire att fiixa på mitt älskade rum wiie ((:
typ möblera & tapsera den sista väggen.  

p.s Johanna fryyser & vill träffa sin Andreas♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0