Godmorgon onsdag

Hejjhejj :)
Här sitter jag i min stora ganska kalla säng men whatevah.
Mensverken har släppt, men jag spydde inatt intresant eller hur ?
så i dag blev det ingen skola för mej .
Stannar bara hemma & tar det lungt min kropp behöver vila känner jag, fast ska åka in om till simrishamn & gå på bibloteket ska låna en bok som julia tipsade mej om , Vingklippt ängel heter den.
Julia berättar att hon läst boken många gånger & att den är sjukt bra, men lever sig riktigt in i boken när man läser den. Man kan kalla den för emos(ens) Bibel.
Men nog pratat om den boken nu :)

Mina fina vinterbilder som jag vart ute & fotograferade igår kommer ganska så snart att dyka upp på min bilddagbok :) Andvändarnamn: sspiderpig för er som inte brukar kolla den :)

slänger även in en liten söt cambild som livar upp stämningen (y)




Kramar / Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0