Godmorgon

Hejjhejj (:
Här sitter jag i täcke & har precis stigigt upp & käkat frukost :) muums
Blev ingen skola för min del i dag, var inte alls pigg på att stiga upp & göra mej & göra mej i ordning för skolan, så mamma sjukanmälde mej^^
Riktigt  skänta tt få vara hemma i dag & göra precis ingenting bara vänta på att tiden ska gå så jag kan åka in till stan & träffa Kim (:♥ wiie skoj skoj.
Inte för att vi vet vad vi ska göra men, vi kommer säker på något att göra (: Tihihi

Och för er som inte vet så har jag faktikst vågat mej till att färga mitt hår svart igen (yy'
det blev faktikst bra, tack julia för det :)
Sen har jag även klippt lugg faktikst :) (raklugg) tihihi


Kolla nu så fint det blev :)



Johanna älskar pärlor med (aa'



Mums (:
Puss på er alal små söta människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0