Hejdå 2009 Hej 2010 <3

Då var det nytt år nudå (:
Hoppas detta året blir riktigt mycket bättre än 2009.
Jag hoppas på mindre problem  fler nya vänner som accepterar mej för den jag är & ny kärlek :)♥

Min nyårs afton blev ändån ganska lyckad :)
Firade nyår hemam hos Rasmus med  min Klitorishora♥ Fabian Thor Martin & Nelly (:
Trevligt Trevligt , satt ute & grillade & sånt myigt. Senare vid 12 gick vi ut smällde några raketer & så , jag öppnade även Champangen som alla delade på Faktiskt riktigt god (y)



Nästa nyår har nelly & jag redan planerat (y) Vi ska inte klä upp oss vi ska ha mjukis byxor vara ute stora delar av kvällen & så & smälla raketer (y) sen skåla med en god Champange (:♥

Men men  Nu blire att Tagga min 16 års dag wiiie (A)
Någon som är med på en liten Fest då? :D

Nu ska jag faktikst ta och fixa mej sen försöka hitta på något skojsigt (:
puuss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0