Ingen skola ..

hejjhejj.
Här sitter jag nyvaken & allt, för min del i dag blir det ingen skola:/
synd faktikst för jag behöver gå på alla mian lektioner, Måste skolka mindre, måste få betyg i alla ämnen innan jag går ut nian.
Jobbigt men sant.
Men har man Mensverk på hög nivå. så jag knappt kunnde  gå igårkväll & innan i dag aå, mamma tyckte det inte vart någon vidare idé att skicka mig till skolan ;o 
Så jag låg bara kvar i min säng inatt  & tittade på film :) 2 skit bra filmer faktikst :) 1.House of wax 2.The uninvited.
Dom var Ganska läskiga faktikst ;o kunde knappt sova sen vid halv 4 :/

Bloggar lite mer senare idag , för mu ska jag lägga mej & kolla på en bra film & försöka somna igen:)
så puss på er alla söta små bloggläsare :)♥

Kramar Johanna(:

Kommentarer
Postat av: Kim ~

House of wax är kass.

The uninvited är bra :3

2010-01-19 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0