Lite allmänt om dagen =)

Hejjhejj:)

Dagen bestog mäst av att ligga hemma & kolla på New moon  & sånt mys :)
Sen ändrade jag en del av min bloggdesign, blev ganska nöjd ändå :) vad tycker ni ?
Vid 14 Kom Tobias & knacka på vi cyklade hem om till honom sen blev det ner till Bibloteket & skulle se fall ajg hittade bökerna Vingklippt ängel & 14 år till stalu  men nej..
Vi cyklade vidare till Netto där jag handlade en del choklad (aa' cyklade vidare hem till Tobias  gick ut men Jack (hans hund)
Senare Cyklade jag hem igen, rätt besviken på att jag inte fick låna  bökerna för att dom inet fanns på bibloteket ^^

När jag väl kom hem blev det lite film sen käk, sen cyklade jag in till stan igen, denna gången för att jag behövde prata med Kim, det blev massa bus i snön & så  trevligt trevligt :) Tycker verkligen om honom (aa' Johanna is falling in love ;$$ (skit i stavningen )

Men annars har väl dagen varigt ganska lugn, kom hem för någon timme sen, har bara suttigt vid datorn & slappat & pratar med Benjamin =) skoj skoj riktigt händelse rika konversationer om vart jag la mina sovshorts senast XD
Mycket intressant eller hur ?.

Nej nu ska jag ner & göra några mackor & en  STOR kopp tee ;D  mums på det .
Ska även sätta mej & kolla på Berny blue, en film om Berny pålssons liv, det ska bli ganska kul att se för jag hittade ju som sagt inte hennes bok " vingklippt ängel"
Kan alltid hoppas att jag får Hennes böker i pressent den 27de (aa' tihihi. ♥

Nej men vad sägs  om att slänga in en fin bild  ?


Lite fakta om bilden : Bilden är tagen en dag när jag & min älskling (Nelly) skulle på fest i Gärsnäs & vi hade lite flum fix hemma hos mig.
Visserligen är bilden enbart på lilla mej men whatevah .
Tror ändån inte nelly hade uppskattat om jag lagt upp någon av dem bilderna på henne. Eller har jag fel hjärtat ?

Nej nu kurrar min mage, dags för mackor (aa' 
Mängder av pussar till er mina söta bloggläsare :)
sovgott för det ska jag göra efter filmen :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0