Myskväll.

I kväll har jag baara ägnat tid tå mej själv & min älskade dator & till dom som har varigt sociala :)
Hår inpackning & ansikstpeeling :)
tänkte jag slänger in en extra fin cam bild (aa'

Lite glansigt men tro inte att det är typ svett ;o
För det är det verkligen inte ;o
Det är liskom ansiktspeelingen som glänser

snart ska jag ner & hämta min popcorn sen blir det att sätta sig i sängen & kolla klart på skräckfilmen som jag & kevin började på i gårkväll :)
Peronormly activiti eller något sånt skummt iaf :) Den verkade skit bra så puss på det :)
Ja & sen fyller man ju 16 om typ 3 timmar :D wiie Hur många ringer & säger grattis till mej  i morgon ? (aa'

Nej nu ska jag se film puss på er :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0