Myskväll

Hejjhejj:)

Här sitter jag i min ensamhet & bloggar & lyssnar egenom min älskade spotify playlist, mys mys :)
Snart blir det film för hela slanten :)
Tyvärr blir det inget  godis för min del.
för jag har blivigt så duktigt så jag äter bara det på Lördagar, & då frossar jag verkligen  massa godis :)♥
jag är faktikst stolt över mej själv, för det är faktikst inte lätt att gå från att äta godis varje dag till att bara äta det på Lördagar ^^
Puss på mej för att jag är så duktig ? (A)
Första filmen blir
Haous of wax :) Muums på sräck filmer

Någon som har något bra förslag på en bra skräckfilm ?
Det hade verkligen uppskattats, släng in en kommentar om du har någon bra film att tipsa mej om :)


Slänger även in en extra fim cam bild bara för att jag är så söt  ;D
Eller vad säger ni ?



Kramar Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0