snön föll vit i natt :)

hejj hejj här är en liten jjohanna:)




idag blev jag förvånad över mej själv, jag vaknade redan kl 7 i morse, fast okej jag somnade vid 10 tiden i går kväll, efter att ha tittat på
Saw 6.
den var faktikst hyfsat bra, fast dom andra är så klart mycket bättre :)
Haha Denn gången grät jag inet så äckligt det vara iaf (aa'
Kanske  för attjag pratade med min älskling (aa'

aja så kan de också vara..
Nu hela morgonen har jag försökt lära mej så mkt som möjligt om bloggdesign :) skoj skoj så jag passade på att ända min tråkiga design till en mycket bättre , men dock inte den bästa designen men de funkar (y)

Nu äntligen har pappa kommigt hem så vi ska till Ystad om en timme & köpa färg & tapeter & även golvlister till mitt rum  wiie äntligen säger jag bara :D skojsigt värre.
Färgerna  som jag har valt är svart & sen typ "skogs tapeter"  & en guldig fond vägg & guldiga golvlister :D
Hoppas mitt rum komemr bli bra sen (aa'
eller vad säger ni ? :)

nej nu mååste jag fixa mej  Puss på er alla söta människor :))
saknar min älskling :// vill ha honom här hos mej nu ♥


/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0