Upp & ner =)

hejjhejj :)

mitt rum är upp & ner vänt ;oo
Det känns som att jag inte kommer överleva detta, hatar oreda!
Men men fint blir rummet iaf (aa'  efterlängtade svarta rum;D

just nu äre inte mycket kvar att göra, typ ställa i ordning "sovrummet" & tapsera fondväggen & sånna små saker ;D wiie älskar mitt rum ♥

Btw mååste tilllägga att du som är anonym  är ganska löjlig ;)
Du vågar inte ens stå för vem du är & sen man kan sakna ngn man inte träffat ;)
Tur att du vet vad kärlek är  om du inte kan klara av att ha ett förhållande med lite distans. 
Och dels kan man förändraen människa till något bra om det skulle behövas (y) men det kanske inte du har förstått ?
stackars lilla människa skaffa dej ett liv  istället för att kommentera min blogg anonymt ;)

äsch nu pallar jag inte slösa mer energi på en anonym liten typ 96a ? 95a kanske ?
Puss på dej iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0