Vända dygnet ?

Lalala vadå vända dygnet ? ;o

 
Vad äre för snack att vända dygnet ;O
Varför ska alla föräldrar doktorer & allt bli så sura för att man "vänder på dygnet " ? jag fattar inte det ^^
Varför bryr dom sej om det egentligen ? Det är liksom mitt liv mitt lov min kropp ;oo
jag gör väl ändå vad jag vill, snälla sluta bry er så mkt.
Men men jag har iaf gjort som dom sagt och snacka om att jag har vänt på dygnet, kanske en aning för mkt ?
lägger mej vid 7-8 vaknar vid 12 sätter igång en film sen somnar jag igen & vaknar kl 6 på morgonen ;oo
När man lägger sig så tidigt äre inet konstogt att man vaknar så tidigt & sen är trött samma tid på kvällen igen ;oo
Jobbigt värre alltså..
Men men det är ändån ganska bra för då kommer man upp i tid till skolan nästa dag (yy'
ja usch ja skolan börjar i morgon :/ jag vill verkligen inte , jag mår nästan dålit av att tänka på att det är skola i morgon ;oo
Fast Lite posetivt äre ändån, man får träffa alla vännerna som man aldrog träffar på fritiden (yy'
Fast det ända som får mej att hålla mej vaken just nu är älskling som bad mej ringa ganska snart så jag får väl göra det typp :)♥
Men nej nu ska jag sluta wina (stavning) om detta :p


Denna helgen har varigt ganska awsome fast jag bara suttigt hemma & fixat med rummet, som faktikst är färdigt nu :D wiie jag blev verkligen jätte nöjd med resultatet, typp tack pappa & mamma för målning & tapsering & lite inredning :)
Detta kan vi göra om fast  på mitt rum hos farmor & farfar (aa' haha yäääy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0