04:00

Nu tyckte jag att det var dags att skriva lite, för det var ju ett äldigt bra tag sen jag skrev sist. 
det har hänt en hel del sedan jag skrev sist.
Min mopped är trasig^^
Jag har Införskaffat en ny mobil. 
Jag har varigt i malmööe & handlat lite.
jag har varigt I Gislövstjärna med pappas jobb. Väldigt trevligt faktiskt (Y) 
Jag har varigt på 20 års fest (y)

Och sen får jag ju verkligen inte glömma att det har varigt Kiviksmarknad :oo 
Jag var inte jätte taggad till det men det funkade ändå åkte faktikst bara 2 karuseller :o 
Sen fick man dock inte mycket sömn den natten för vi vandrade mest rundor bland alla olika stånd & letade efter en toalett x) Kände mig lagom Borta den natten xo 

Jag måste bara säga att denna sommaren har gått jätte fort, eller är det bara jag som tycker det ? 
Det känns som att jag inte har hunnigt med allt jag velat göra nu i sommar..
Och jag kan ju också ta att berätta att jag har värsta paniken för jag vet inte vilket gymnasium jag ska gå på :oo 
jag känner mig verkligen totalt borta :o
Känner någon lika dant som mig ? HELT LOST IN SPACE :O

Ojoj jag behövde nog skriva av mig lite verkar det som, för nu är jag helt tom på ord :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0