fint väder :)

hejhopp :) 
idag är det verkligen olidligt varmt ute. 
jag vet knappt vart jag ska ta vägen, men ja det är skönt med värme men ändå. 
Hampus kommer nog snart förbi och kollar moppen och ser fall han kan fixa den elelr ngt :P Snällt av honom iaf :)) 

Älsklingen & pappa kommer snart hem från jobbet, senare i kväll blire att dra ner till havet & bada 
Någon som joinar? :)) 
Hade varigt trevligt om några stycken joinat ;D 

vad ska alla ha för sig i helgen ? C: 
Själv drar jag mamma  tobbe & pappa till Ullared i natt (Y) 
Sen blire väl fixa på rummet kanske gitta till kivik eller stan får se :P 
På söndag vet jag faktiskt inte vad som händer, eller det blir väl att pyssla om älsklingen efter han spelat paint boll i 4 timmar :oo Han kommer att vara gul & blå stackarn :oo 
aja nu ska jag ut & pilla moppe hoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0