sommaren har kommigt :D

tjolahopp :D 
Då har sommaren kommigt på riktigt eller ? 
jag har iaf slutat jobba, posetivt money snart då ;) (Y) 
& i morgon blire sommarskola Måndag onsdag & fredag... tråkigt men det kanske lönar sig ? 

Lite om dagen. 
Varigt med min lilla söta andreas hela dagen åkte till Ystad osv.
när vi väl kom hem blev det vatten spridare bil spel sen käk sen åka min lilla prins hem :cc
Aja  dgane blev ändå räddad Timsan kom hem till mig vi väntade på att älsklingen skulle komma så vi skulle kunna bada. Men när vi väl kom till vattnet var det svin kallt så det blev inget badande för våran skull, men vi stack till statoil & handlade oboy & muffin C: 
Sen blev det att gå hem för lilla jag mådde inte riktigt bra men det ät bättre nu (Y) 
så nu blire  gå och lägga sig och mysa med älsklingen (aa' vilket jag saknat :cc

men men. 

Och nu kom jag på att det var verkligen länge sen jag bloggade :cc 
pussar CC:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0