2000-2010

SOMMARLOV - Taggas!
SPLITRINGEN - Av klassen Gillas inte!

Då har vi faktikst slutat 9an. helt oförståligt faktikst.
Men men, då var det dags även för våran klass att splitras efter 10 härliga år. 
kommer sakna ALLA som fan! 
Usch detta är cr verkligen hemskt. Jag vill inte förstå att så många vänner jag mister nu bara för att klassen splitras, så många man aldrig kanske ser igen FAN. 
jag vill verkligen inte detta jag hade helldre gått kvar på korsavad i 5 år till om inte mer bara för att få träffa mina klasskompisar. Önskar Alla al lycka dom kan få och hoppas att alla får det bar på sina nya skolor Älskar er allihopa det hoppas jag ni vet<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0