Godmorgon världen :)

Har alla lika tråkigt väder som jag ? 
regn & blåst ? 
Jag måste informera er om att min förkyldning håller på att förvinna (Y) 
Perfekt lagom till klassresan & allt :D 

aja, snart ska jag gitta till skolan & tråka till 14.00 sen blire att träffa  Edina den fina ;)♥
Har verkligen ingen aning om vad vi ska göra men vi kommer säkert på något bra  antar jag :P
Nej nu ska jag gör mig i ordning &be lilla mamma snällt om hon kan köra mig till stan :)
Puss på er :)
Bilder kommer ikväll om det blir några villsäga :P<3

Kommentarer
Postat av: Maja

hoppas verkligen att din förkylning försvinenr så att den inte blir värre och gör så att du inte kan följa med på klassresan, så blev det för mig :'3

2010-06-01 @ 14:24:10
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: johannasandell

är redan mycket bättre :) (Y)

Tycker synd om dej maja..<3

2010-06-01 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0