Godmorgon.

Då var det fredag i dag.
skönt sista dagen på jobbet sen är det helg =)
fast jag orkar verkligen inte åka & jobba jag är verjkligen för trött & jag har konstigt ont i min vänster sida vid mina ärr.. Ska höra med Bodil om jag kan åka hem tidigare i dag för att jag ska någonstans. :P 

Vädret i dag gillas INTE :o 
jag som hade hoppas på solsken & varmt så man kunde sola idag på jobbet men nej det fungerade inte idag.. Tyvärr.
Idag är jag helt seg. jag vill bara sooova sooova soova hela dagen. så det blir jobba åka hem & sova träffa hampus om han hör av sig idag. 
I morgon blir det klassfest i Dungen, syppa ? svar ja  :) sova i dungen? svar ja  :) Häärligt :D 

nej nu måsrte jag fixa mig för jag ska snart åka med bussen :O 
jobbigt & tråkigt men sen har jag bara 2 veckor kvar hoppas det går fort. 
pussar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0