Lite om dagen :)

Stack till jobbet vid halv 8a :) 
Allt gick jätte bra alal var riktigt trevliga och så barnen var underbara, fast det kommer väl antagligen att bli lite jobbigt efter ett tag men man vänjer väl sig eller ? :P
Slutade jobba vid halv 4 skulle egentligen tagigt bussen hem, men det blev ändrade planer träffade buhre & hans kusin ola vincent nicke sebbe macke  nichon och "per"..
stack hem med bussen lite över 4 i stället fick ju iaf träffa dom sakerna en stund. 
När man kom hem väntade min älskade pojkvän & mamma & pappa på mig, körde in till EXPERT och hörde hur det gick med min mobil men den hade inte kommigt än så det blev att åka hem igen sen vidare til soptippen sen in till jysk och handla en ny säng till mitt rum i sandhammaren, som vi håller på att måla om och så riktigt nice är det alltså :D 
Älskling & jag var ensamma hemma lite så vi passade på att köra in till stan & handla lite godis & så för att ha en liten myskväll, men ahn är så tråkig och somnar med en gång ^^ så jag fick ligga och kolla på tv helt ensam.
Nu blire snart hoppa in i duschen sen vidare till sängen (aa' 
sen sova sova sova :D Sen upp till jobbet i morgon igen :D Härligt (Y) 

Puss på er och jag lovar att vara mera aktiv  med mitt bloggande nu i sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0