no jobb today ..

Inget jobb för min del vaken i dag eller igår. har inte mått riktigt bra tyvärr. 
Men i morgon blir det jobb (midsommarfest) på dagis med barn & föräldrar trevligt trevligt. 
Snart blire att åka med julia till Tomelilla & gpå på bo olssons Myss C:
Senare i kväll ska jag eventuellt trffa Daven :P Haha Skabli trevligt att spänndera dagen med honom, får väl se vad dagen har att erbjuda oss i dag C: 

Idag har jag en hel del att göra minsann :O Ska klippa häckar klippa gräs blocka blåklint till (farmor,mamma & dagis) :o crap vad jag har mycket att göra helt plötsligt :o aja bättre att ha något att göra än ingenting alls :O

nej nu ska jag ner & käka frukost mums :D 

dagens outfit kommer senare för jag har fått tbx min ÄLSKADE rosa kamera som är rosa :DD♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0