smask väder,

Dagen har väl varigt hyffsat okej ? eller :)
jobbat & sånt hela dagen.
Efter det blev det åka hem umgås med älsklingen lite sen sova pga att jag inte mådde alldeles prima...
Men men det mesta har gått över nu iaf, vet dock inte vad det är för fel med mej. 

Vädret idag har varigt ganksa så smaskiigt faktikst, förutom framemot kvällen.. 
Jag hoppas verkligen på att det fina vädret håller i sig tills jag slutat jobba & gärna hela sommaren C:

Posetivtmed dagen: fått vara med barn hela dagen & jag har träffat min underbara pojkvän C:
Negativt med dagen: Inte mått så jätte bra,& vädet blev hyfsat kasst.:I

Btw, Jag saknar min sony ericksson :O


nej nu ska jag krypa ner i en varm & mysig säng med älsklingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0