10/5

hejjhejj :) Dagen i dag har varigit riktigt chill:) Hel dag i skolan (y) Faktikst inte vatt så tråkigt xD Möte med rektorn mamma pappa & mentorn & kerstin, det gick faktikst bra fick beröm osv (Y) Efter skolan blev det att åka ner till polisen & bli förhörd pga misshandlen på mitt ex.. & ikväll blir det att trekka rundor på moppeder med min Favvo juliaKnast :D(L) Riktigt länge sen vi umgicks :/ I morgon Blir det Vandring med Hemvisten i skolan (Y) Från brösarp till vitemölle. fick i uppdrag av rektorn att fota en massa fina bilder i morgon som sen ska sättas upp på skolan, riktigt skoj, ser fram emot det. nej nu ska jag städa vidare på mitt rum. pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0