lite om dagen

Hejj hejj bloggen :) 
Nyss komigt hem från Kevin bästis nilsson :) 
Inte gjort så speciellt mycket bara varigt hemma hos honom & chillat  och så men älskling <3
Hans rum blev faktikst super (y) Ja jag vet att ajge  duktig ;).
Skolan i dag var som den brukar lika trist som vanligt. Förutom "filmgalan" 
Stack hem vid 12 pga magvärk..  det gick över väldigt snabbt faktikst toppen, men det börjar komma tillbaka nu.. 

Pappa & jag hade en liten " konflikt" idag angående min rökning, den mannen tog mina cigg, men sen efter vi pratat fick jag tillbaka dom och jag får röka nu :P Haha tack pappa :)

Nej nu ska jag fixa till det sista på rummet som inte blev klart innan i dag och så.
sen blir det väl duschen sen lite fix med designen. 
Puss på er alla :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Yuck på röskning J! Det luktar blä ><

2010-05-26 @ 15:55:17
URL: http://maiia.webblogg.se/
Postat av: johanna

Jag vet att det luktar blärk ;/

Men jag försöker att inte lukta:P

2010-05-26 @ 21:03:14
URL: http://johannasandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0