No school today.

Idag blev det ingen skola pga av att jag vaknade med 38 graders feber & frossa.. 
Så jag fick stanna hemma i dag med detta kanon vädret det var idag. 
Älsklingen stannade också hemma & var sympati sjuk med mig, min feber gick över ganska fort & frossan släppte vid 12. Gick ut & solade på gräsmattan.
Rikigt jävla varmt var det alltså :o Men jag klagar inte. 
Vid 7 tiden åkte hala familjen till båten Christian pappa & älskling fiskade och mamma började gå mot Bjärsjö, det började åska som fan när vi kom till simris...
När vi väl var hemma vid 9 så kom pappa älskling & jag på att vi skulle gå hem till krycke men han vart inte hemma så vi gick till Gladsax-Järrestad sen hem.  Riktigt härlig kväll :) Tack för dagen Familjen :) 
Nu ska jag lägga mig i sängen med älskling & kränga chips & titta på den gamla men riktiga veriationen av Dennis :) 

Hoppas alla andra har haft en lika toppen dag som jag :) 
Puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0