Spel kväll.

Halli hålla :) Vaknade bredvid älskling hemma hos honom. Bara varigt hemma hos honom i dag och chillat. Skulle egentligen åkt till simrishamn men älsklingen gick inte när jag sa till honom första gången och sen åvan på allt så är bussen tidig så vi missar en så stoffe fick hämta oss nere i skillinge. Åkte hem och spelade lite. Sen blev det åka in till simrishamn och handla lite godis :) sen hem till skillinge igen och spela cod med alex linus tobbe och stoffe :) men just nu ligger jag sidan om och kollar på dom andra när dom spelar :p haha skit kul x) Men nu ska jag vara ett störande moment tänkte jag, sen blir det väl att gå och lägga sig. Puss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0