Tack för "helgen" världens bästa älskling.

Riktigt skönt att avra låååg lediig från skolan (Y) 
Efter vandringen i Tisdags åkte jag hem till älskling. 
Onsdags, satt bara hemma hos älskling kollade på när Stoffe Tobbe Alex & Linus spelade x) 
Torsdags, satt bara hemma hos älskling hela dagen åkte till farmor på kvällen  & åt middag som min Faster bjöd på mumsigt var det :)  Sen blev det åka hem & packa & göra sig i ordning, sen blev det att packa ihop sig & köra till Kevin Bästis Körde  & trekka lite.
Fredags, blev det att åka till min syster i Ronneby skönt att komma ifrån skåne lite.. 
red även också på hennes häst skoj skoj :) 
Lördags, blev det att sitta hemma hos min syster sen packa  i hopa & åka in till karlskrona & handla nya skor sen blev det att åka hem till skåne igen tråkigt men sant. 
Kom hem packade upp & packade igen, åkte hem till älskling, bakade & lite sånt :) 
Söndags, Åkte med älskling & stoffe till T-lilla för att kolla på Iron man 2 faktikst ganska hyffsad bra film (Y) tack till älskling som bjöd mig. 
Åkte hem  det hände lite saker gick in om till simrishamn sen blev det tågspåret hem väldigt motvilligt men var tvungen.. 
Vill tillbaka till dej älskade syster!<3
Saknaden är enorm! :(

& idag blev det skola & sånt helt okej för att  vara sjuk.. fixade inför vernischen som jag inte kunde gå på för att jag inte mådde så bra :/.. 
Så har legat i sängen  nästan hela dagen. 
handlat kakor & så med älskling, sen blev det hem & kollade på Film & nu sitter jag härr & bloggar :D 

men nu ska jag krypa ner i sängen med älsklingen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0