Tisdag hela dagen minsan.

Idag äre tisdag, och jag känner verkligen inte för att gå till skolan, men jag vet att jag mååste för jag har ett csn prov att skriva idag.
tråkigt men sant. 
En sak som e posetiv & det är att  det är 1½ vecka kvar tills jag & klassen åker till Götet över helgen & har skiiit kul:) Förhoppningsvis iaf. 

Och ännuen posetiv sak fast om dagen,och det är att solen skiner, fast det blåser som fan. Men man kan ju hoppas på att solen ite försvinner tills man kommer hem så man kan jobba på sin solbränna lite, ekänn det hade inte varigt fel ;)haha. 

Nu ska jag fixa det sista som ska fixas, se ska ag kila i väg till skolan. 
Alla får ha det så bra så länge pussar :)<3

Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar din blogg med J!



Och ja, det hade varit riktigt nice att fixa brännan, men har ett cp prov att plugga till -.-' ;)

2010-05-25 @ 17:20:15
URL: http://maiia.webblogg.se/
Postat av: johanna

Tack maja :)

ja & jag tycker verkligen jag behöver fixa min bränna snarast, är liksom vit som en krita :P Haha

usch det lät tråkigt.. Men du fixar det säkert :)<3

2010-05-25 @ 21:58:35
URL: http://johannasandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0