Tobias mullin♥

Jag har världens bästa pojkvän alltså. 
Honom kan man berätta allt för & han håller det hämligt han är nog den ända man kan lita på i denna värld. 
Men honom är jag sjukt lycklig. 
Han är mitt allt & han är den jg vill dela hela mitt liv med! 
När jag är med honom känner jag mig som en prinsessa. 
Han skäms inte att visa vem jag är, när man är med honom bland hans kompisar kan han ta min hand & berätta att jag är hans flickvän som han älskar. 
Han bryr sig inte om falska rykten som går. 
Han är den absolut bästa jag träffat, det kan jag lova er alla.  
Jag har varigt lycklig innan men aldrig så här lycklig faktikst. 
skulle något hända mig så kan jag bara ringa honom & han kommer till mig så fort han bara kan, för han skyddar mig till 100% Han skulle aldrig låta något ont hända mig. Och jag vet att han aldrig skulle skada mig med vilje.
Han är Världens bästa pojkvän!
Jag har RIKTIG tur i kärlek nu mera & det gillar jag (aa'
När jag är nära honom känner jag hur älskad & underbar jag är, men när jag inte är med honom känner jag mig nästintill värdelös och oälskad fast jag vet att jag inte är det. 
Jag saknar honom varje gång vi precis skiljts åt.. 
Och när jag inte är med honom saknar jag när han är dryg & alltid ska hålla på att busa med mej, fast jag egentligen inte tycker om det men när han inte är nära mig saknar jag det som fan:( 
Jag har insett att han är mitt allt!
Jag älskar att titta på honom när han sover för han är så gullig, jag klarar nästan inte av att sova utan att ha honom bredvid mej i sängen. Han har gjort så att jag vant mig vid att han alltid sover bredvid mej:) 
och det älskar jag verkligen, för att jag älskar att ha honom bredvid mej. 
Jag kan knappt förstå hur jag ska klara mej utan honom  när jag ska till Gbg nästa månad, jag förstår inte hur jag ska kunna vara utan honom när han ska på semester & sen när jag ska på semester. Hjäälp vad jag kommer sakna honom, kommer ringa honom varje dag  för att bara höra hans röst. (aa'
Varje gång jag hör hans namn blir jag helt pirrig i magen, & hoppas på att få träffa honom så fort som möjligt. 
26/3-2010 kommer jag ALDRIG att glömma älskling ♥



Kommentarer
Postat av: emmaaah !

guuuud, va gulligt :'D <3

2010-05-10 @ 17:16:46
URL: http://eeemmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0