23e November.

Godmorgon alla små läsare:)
Klockan börjar närma sig halv 8 och älsklingen ligger fortfarande kvar i sängen och sover trots att han också börjar klockan 8 ;o
Hoppas på en riiiktigt chill dag i skolan, inga lärare och inga ansträngande lektioner. Jag hoppas verkligen att det är så, tycker att alla andra också kan hållla tummarna för min skull(aa)

Asså jag börjar bli rätt trött på detta jävla regnet, eller nej jag börjar inte bli jag är jäkligt trött på regnet;o
Kan det inte bara sluta någon gång ? Fortsätter det så här har vi snart Regnskog här också.
Det kommer typ se ut så här då ;O


Bilden är tagen från www.Google.se
Jag vill inte ha regnskog i Svergie ;o
Vill ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0