Alexandra gästbloggar :D

Ja, jag gästbloggar här och jag är faktiskt riktigt trött :|  Och Totte låter min inte va, svär snart kommer jag kasta ut han genom fönstret. Och han är ju så klen och liten ;) Vi har ju spelat cs hela natten och Johanna låter mig inte sova..  Hon hotar mig :| Hon säger att om jag somnar kommer hon rita mig i huvet... FU!
Och jag har ny blogg :D www.alexandrajeppsson.blogg.se ska fixa den under nästa vecka :) Men nä nu ska jag gå ner och röka ;$ Och ta ut lite ilska, jag har fan damp nu -.-'

Men jag älskar min Johanna Sandell jätte mycket! :D:D:D:D:D
 Ihhhh nu blir jag glad igen !
Och tänk så trött jag va 10min sen och sen börja jag lyssna på crazy frog, överskottsenergi :D 
 Pussen ;*

Kommentarer
Postat av: Din apa <3

Taskigt :/

2010-11-14 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0