Awesome lov ;D

Detta lovet kommer vara så jääävla awesome ändå;D 
För liksom det har börjat bra och det kommer förhoppningsvis sluta bättre. 
Har typ fullt upp hela fkn lovet, vill ni träffa lilla mig så får ni höra av er så fort som möjligt ;D

Fredag: Ute med frugan.
Lördag: var med min bumbibjörn.
Söndag: Var med min bumbinjörn
Måndag: Kristianstad med mamma och shoppa :)
Tisdag: vara med Edina och Kevin ( kanske ) 
Onsdag: Lund med Totte och shoppa, sen lana med Julia på kvällen 
Torsdag: Ut och fota lite med Julia.
Fredag: Typ ledig (mp)
Lördag: Typ ledig (mp)
Söndag Typ ledig (mp)

Jag är ledig på typ tre dagar så bara att höra av sig om ni vill träffas:D
Nej nu ska jag ktypa ner bredvid min bumbibjörn och sova igen :) 
Pussar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0