En saknad!

Det är sjukt hur mycket en person som man knappt träffat.
Jag har nästan bara snackat i telefon och via msn med denna killen, och jag saknar honom sjukt jävla mycket!
Han var den underbarsate personen jag någonsin har känt, önskar verkligen att han ska komma tillbaka!
Alla saknar dej sjukt jävla mycket, varför skulle du köra som en idiot ? :'(
Jag kommer aldrig att förstå att du verkligen är borta, jag fick aldrig säga hejdå till dej Faaan!

Jag har tänt ett ljus och lagt en bild på dej på  mitt bord och skrivigt lite.
Snälla ge mej ett tecken på att du verkligen har det bra där du är nu!
Hjälp mej att sluta gråta, hjälp mej att sluta få det att kännas som mitt fel, när det inte ens var mitt fel
.



R.i.p
Viktor Hubbe Karlsson ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Vem är det?? kram

2010-11-09 @ 13:03:48
Postat av: johannasandell

Annika:Det var en kompis till mig från Kristianstad:/

Han körde av vägen för cirka 1½ månad sen dagen innan hans 20års dag :/

kram.

2010-11-09 @ 14:41:48
Postat av: Annika

okej, det var tråkigt...

2010-11-10 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0