Godmorgon :)

Godmorgon alla söta små bloggläsare.
Idag blev det ingen skola för min del, känner mig ine riktigt kry :( *suck*
Varigt sjuk i 1½ vecka snart ;o skit drygt alltså ;o
Idag är det bannemej Fredag, och vad fan händer en kall november Fredag i lilla simrishamn ?
Igen ? Typ skulle tro att det var så.
Ska fråga min Underbara lilla älskling, om man får följa med honom hem i kväll (a) Det hade varigt riktigt trevligt jue :) träffa hans familj och sånt igen, det var sen förr förra helgen ;o shit vadlänge sen ändå;o
Men men får väl se hur dagen blir ;D

Var hemma från skolan igår med, men de gjorde jag lite nytta :D
För jag skrev en bok resention på engelska, och sen pluggade jag till religion provet jag egentligen skulle haft i dag som jag antagligen får ha på måndag eller onsdag.

Snart ska jag ner och passa Sigge för att mamma ska köra Annika och ungarna hem och mamma vill inte att Sigge lilla ska sitta i bilen.
Bild på Sigge och mig kommer kanske om en stund :)
pussar;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0