Hemma med älsklingen.

hejhopp:)
Älsklingen och jag sitter på mitt rum med vars en dator och nördar, och jag lyssnar på Halloween (Y)
Fråga mig inte varför men ja xD

Jag spelade nyss habbo, för jag tänkte att det kanske var lite roligare nu men nej, nu är det helt fuckat :o
Man har inte ens några mynt och bara en fattig stol och bord -.-
Hjälp guiden var riktigt sten korkad ffs, hon svara på allt utom frågor om habbo ? random svar ja :o
Men men, ska verkligen inte spela det fler gånger nu alltså xD

Jag funderar faktikst på att gå ner och äta något, känner att jag börjar bli hungrig igen..
Jobbigt att göra mat jue..
Ska tvinga älsklingen att göra mat till dej (A) Muhhaha(6)

Nej nu vet jag faktikst inte vad jag ska skriva ;o
Pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0