rubrik saknas.

Idag blev det en shoppingtur i Kristianstad med mamma ;D 
Inhandlade
En bh
Tre par trosor
Ett par jeans tights
Ett par mjukisbyxor
En tjocktröja
En "stickad" tröja 
En tunn tröja
Ett headset
Ett par örhängen
En puma väska

Dom första ljusa köpte jag ;D

Sjukt härliga mjukisbyxor (a)


Det är faktikst inte riktigt denna tröjan som jag köpte, men nästan :)

Här Är inte alla kläderna jag köpte, för det är aå här att jag har inte fotat några av kläderna så det fick bli så här. 
Men flera bilder kommer ju självklart ;D

Faktikst väldrigt nöjd med dagens inhandning :) 


Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min bumbibjörn och kolla film;D 
Pussar:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0