Sjukling.

hejhopp :)
Jag är fortfarande sjuk idag, verkligen inget vidare faktiskt.
Och det var faktikst fortfarande snö utanför mitt fönster i eftermiddags när jag vaknade, jag blev helt ledsen.
Älsklingen kom hit ovh vi gick ut för att skotta undan lite så man kunde gå på gångarna.
Sen blev det käka och så sen film och massa sånt.
Har faktikst också varigt ute och gått en runda för att se på "ån" som nu mera är en " flod "  det var helt sjukt vad det var mycket vatten alltså, aldrig varigt med om att det har blivigt så här översvämmat ;o
Men men sånt e livet eller ?
Och sen har jag även spelat kort med min kära mamma :) Och nu sitter jag vid min älskade data och segar medans älsklingen spelar Bilspel med pappa xD

Nu ska jag nog ut och ta mig lite frisk luft  ha det bra  pussar;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0