Söndag.

Hejhopp, nu är jag hemma igen.
Varigt hos Älsklingen i helgen, mycket trevligt  har det varigt :D
Vi har varigt med hans kusin, varigt med våra vänner och varigt och kollat på Bio med micke och  Stoffe ;D
Harry Potter  Faktikst ;D Jag började faktikst gråta när Dobby dog i harrys famn :'/ så jäkla sorgligt alltså :o
Sen efter bion höll vi på att krocka med bilen för micke såg inte att det kom en bil, men vi klarade oss (Y)

Nu sitter jag upp på mitt rum och längtar efter älsklingen sjukt jävla jätte mycket!
Är nästan lite beroende av honom ;o jag visste att jag skulle stannat hos honom inatt med, fast det är ju inte så trevligt tt sova över en natt till när man inte har rena kläder till skolan:o

nej nu ska jag typ möblera om och ha mig så jag inte tänker på att jag saknar älsklingen<3
Pussar ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0