söndag.

Då var det söndag nu då, och det är bara jag Alex och Alex som är kvar  hemma hos mig.
Dom andra har stuckigt utan att säga något. Lite dålig stil, men ja  what ever.
Jag Skulle Egentligen gå upp klockan 8 men jag vaknade inte av min klocka ;o Typ hemskt ändå.

Lanet har varigt rätt Awesome ändå, eller vad säger ni ? :)
Tack till alla för denna helgen ;D




Älskar dej syster♥

power (A)


mest för att vi e snygga ;$



denne bilden är bara för gullig tycker jag :)


älsklingen dödade mig på Cs så ajg fick lite damp ;o

adde äter sin sita kaka :/

Så fin blev Addes arm när jag hade rakad in "AddE " och sen fyllt in konjekturerna :P


En trött liten Totte :)

Pussar;*


Kommentarer
Postat av: Din apa <3

Bästa lanet hela mitt liv! :D

2010-11-14 @ 22:52:12
Postat av: johannasandell

Totte: ja detta lanet var riktigt riktigt Awesome:D

måååste göras om snart :D

Någor förlag på ngn mer som kan vara med ?

2010-11-14 @ 23:51:29
Postat av: Din älskling ! <3

haha, det va riktigt kul :D speciellt våra söta bilder :D <3

2010-11-16 @ 18:20:19
URL: http://alexandrajeppsson.blogg.se/
Postat av: johannasandell

Alex bby: Skoja inte så kul det var ;D

snart göras om allstå;D

fast då ,åste det avra mera spelandet och lite fler folk ?

En helg när min bror e himma hadde inet skadat :D

Våra bilder var awesome<3

2010-11-16 @ 19:24:10
Postat av: Din älskling ! <3

Ja fan! Men älskling du måste hjälpa mig med min blogg för jag fattar ingenting :| <3

2010-11-18 @ 15:45:50
URL: http://alexandrajeppsson.blogg.se/
Postat av: johannasandell

HAhaha Älskling det är inte så svårt, Men visst kan jag hjälpa dej :)<3

2010-11-19 @ 10:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0