Tisdag.

Först i dag var det skola och sånt trist, skolan idag kändes nästan lika onödig att gå till idag.
För där var knappt lärare, eller så kom dom men dom kom försent.
Det är ett jävla tjatande på oss när vi kommer för sent, men när dom kommer försent får vi  inte öppna munnen och säga något. Så jävla orättvist.

Efter sklan blev det hem passa sigge, snacka lite med Simon från Osbynaturnrusgymnasiumet (Y)
Han e en trevlig liten prick :)
Och efter det blev det sängen med en påse chips och lite dipp, sen skräck film, men den tog fort slut & jag blev trött så jag startade AndraAvenyn för att kunna somna (A)

Och nu sitter jag här och segar framför datan. 
Har en enorm lust att sova, så ska nog snart göra, det ska bara med lilla mamma ut och röka lite,
( för er som inte visste så håller jag på att trappaner med rökandet ;D Och jag har faktikst kyckat nu röker jag inte ett halvt packe om dagen längre :3 )

nej pussar ;*

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, nyttigt med chips och rökning Johanna :P

2010-11-17 @ 18:32:23
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: johannasandell

Maja: haha nej, men har trappat ner med rökningen så jag kommer snart att sluta (Y) :)

Och nej chips e ju inte allt för nyttigt fast där e inget socker i det och det är för det mesta socker som gör så man blir en liten tjockis, och så klart fett :P

2010-11-17 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0