00.15

Hejjhejj bloggen :D

Skolan i dag var ganska chill vi var 3 st i klassen av 6 (y)
Kollade typ bara på fortsättningen av Vingar av glas. (as kass film alltså )
Slutade kl 2
Blev åka hem ut och fota lite, sen kom pappa och min favorit unge hit :D (överlycklig)
Vi hälsade på hästarna :)
Sen vid 7 stack mamma och jag och hämtade Emelie hos en av hennes kompisar.
Kom hem stack upp till hästarna igen :D

Sen fixade jag Emelies naglar, Dom blev jätte fina.( rosa med svarta ränder )
Önskar att jag kunde haft det så :o
Men nej, man ska ju tvunget förstöra sina naglar -.-
Fast det ska det bli ändrig på,för det är ganska äckligt så som det är just nu.

Och nu ligger mina änglar och sover nedanför min säng, dock lite störigt för jag kan inte spela min älskade musik :(
Fatikst sorgligt.

Själv ska jag också snart gå och lägga mig, för jag börjar känna hur ögonlocken sagta men säkert glider ner:P
Nej Pussochgodnatt:DD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0