Det händer alldeles för lite.

Simrishamn är en pensionär stad, vilket  jag tycket är väldigt tråkigt.
För här finns verkligen ingenting för oss ungdommar att göra, Ungdomshuset som finns här har öpper vardagar i cirka 2-3 timmar men vem hinner gå dit om man ska hinna plugga ? 
Och dom har även öppet några timmar på fredagar och lördagar, men stängt på loven  hur fungerar detta ? 
Jag tycker detta är väldigt tråkigt att det är så här. 
Jag har tänkt ett tag på detta nu, att skapa en namninsamling för alla som vill  att det ska göras något för ungdommarna här i Simrishamn.
Eller arr vi är ett gäng ungdommar som hittar en hyffsat bra lokal som vi kanske målar om osv man kan bli sponsrad av många olika företag här i Simrishamn.
För är vi bara tillräckligt många som engagerar sig i detta så kan det gå igenom, och visst vill vi att det ska finnas något att göra här i stan ? 

Sprit och droger är naturligtvis inte acceptabelt! 

Är ni intresserade av att hjälpa mig med denna frågan så hör gärna av er! :)


Kommentarer
Postat av: Linn Persson

Jag tkr att de e en bra idé :)

2010-09-09 @ 18:14:23
Postat av: johannadenbästasandell;)

Linn: ja jag hoppas att även andra perssoner tycker att det är en bra ide'e ,att iaf försöka. Det kan antingen bli bättre eller så händer det ingenting alls liksom.

2010-09-09 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0