rubrik ;o

hejjhejj :) 
Idag blev det skola ( och jag  kom i tid :D ) 
Tog om mitt skolfoto i dag, och det blev faktikst bra :D Första gången jag tycker att ett skolfoto blir bra på mig :P 
Typ glad för det :D 

Vid halv 5 åkte jag till Tomelilla för att träffa älsklingen som var med Jocke och Fredrik . Trevligt värre :D 
vid 6 stack ronny och jag hem till honom, lite senare blev det dra hem till en av hans kompisar som jag glömt namnet på ;$ haha 
Sen stck vi hem till ronny igen vid 8 kanske :P Och jag typ höll på att somna :o För han var osocial :M 
Men sen blev det att åka hem halv 11, och  då möter man David k på stationen som vanligt frågade efter cigg :P 
Sen blev det att ta bussen hem sen cykla rästen av biten hem ^^ Jobbigt som satan, men det är fett värt det:) 
för fettet ska bort, i dag har jag arbetat på att få bort fettet kom jag på, dock inget bra sätt, men som sagt det var liksom inte medvetet gjort. 
men, nu ska jag återgå till mitt fanatiska städande :)) 

massa pussar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0