ttyp sjuk-.-

Idag så vaknade jag vid 7, gick upp och fixade mig och så. 
Kände på mig att dagen skulle bli en kattastrof, åkte till skolan kl 8 rökte och sånt sen när jag skulle gå in gick jag och vinglade och sånt helt läskigt;s Sen när jag kom innanför dörrarna höll jag på att svimma :S Helt sjukt asså. 
Kom in på lektionen berättade att jag verkligen inte mådde bra alls, satt och vek mig dubbel hela tiden för att jag hade så ont i magen ;s

Stack ner till korsa id 10 och då upptäckte jag att Johanna blondiie hade en  mus på sin sko ;o helt så random, jag fick peta bort den med en pinne och då gick den till Filips sko ist x) sen sprang Adnan rundor med musen i handen oc nu är den stakaren död ^^ 

Sen vid 11 med Tim & Ken, käkade pizza på piri piri, sen upp till korsa igen och mamma fick hämta mig, mådde verkligen skit bokstavligt talat. 
Kom hem satte mig vid datan sen gick jag och la mig och kollde på Disney channel :D och somnade (A)

och vid kl 7 cyklade jag in till simrislund och mötte upp Totte som följde med mig och delade ut reklam :D 
Mycket trevlig timme, Tack Totte :D
Och nu sitter jag hemma och segar, funderar på att gå och lägga mig igen, för att få bort mag"krampen" eller vad man ska kalla det:S fett jobbigt iaf! 
Här kommer en bild på mig sen i helgen, tyckte det var länge sen jag laddade upp en bild på mig själv :P 


Men ni får ha det så bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0